sábado, 25 de mayo de 2013

Resultats de les observacions Grup-classe P4-B

GRUP P4-B

CLASSE DIRIGIDA: BON DIA
PROFESSOR
Tutora  P4-B
Estratègies utilitzades: 
·     Estimula la reflexió dels alumnes amb el diàleg utilitzant un to de veu suau i pausat
·      Exposa les consignes de forma clara
·      Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal
ALUMNES
En aquesta sessió no s’observen alumnes amb conductes desajustades reiterades
CONTEXT AMBIENTAL:
Aula ordinària
Disposició de l’alumnat: a la 1ª part de la sessió asseguts al terra davant de la pissarra formant un semicercle, a la 2ª part de la sessió asseguts a les cadires de les seves respectives taules amb la possibilitat d’aixecar-se i moure’s per l’aula.
CLASSE DE PSICOMOTRICITAT
PROFESSOR
Professora substituta


Estratègies utilitzades: 
·     Estimula la reflexió dels alumnes amb el diàleg utilitzant un to de veu suau i pausat.
·     Exposa les consignes de forma clara i recorda les normes i el seu sentit, explica les conseqüències de l’incompliment  de la norma: “ tots aquells que no recullin el material, no tornaran a jugar”
·     Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal.
ALUMNES
 En aquesta sessió no s’observen alumnes amb conductes desajustades reiterades.
CONTEXT AMBIENTAL:
Sala  de Psicomotricitat
Disposició de l’alumnat:  a la 1ª part de la sessió asseguts als bancs, a la 2ª part de la sessió no hi ha disposició establerta, recorren lliurement tota la sala, a la 3ª part de la sessió asseguts als bancs.
HORA DE RACONS
PROFESSOR
Tutora  P4-B
Estratègies utilitzades: 
·     Estimula la reflexió dels alumnes amb el diàleg utilitzant un to de veu suau i pausat.
·     Exposa les consignes de forma clara i recorda les normes i el seu sentit, explica les conseqüències de l’incompliment  de la norma: “ tots aquells que no recullin el material, no tornaran a jugar”
·      Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal.
ALUMNES
En aquesta sessió s’observen conductes desajustades puntuals en dos alumnes: alumne B i alumne R. Ambdós alumnes responen bé al límit i compleixen la norma quan la tutora els hi recorda.
CONTEXT AMBIENTAL:
Aula ordinària
Disposició de l’alumnat: a la 1ª part de la sessió asseguts a les cadires ocupant el seu lloc a les respectives taules, a la 2ª part no hi ha disposició establerta, recorren lliurement tota l’aula.
CLASSE D’ÀNGLÈS
PROFESSOR
Especialista d’Anglès
Estratègies utilitzades: 
·      Capta l’atenció de l’alumnat modulant molt el to de veu i fent ús del llenguatge no verbal
·     Utilitza el càstig per privació d’estímuls positius: “temps fora” ,col·locant a l’alumne dret al costat de la pissarra mentre la resta treballen asseguts.
·      Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal.
ALUMNES
En aquesta sessió el grup classe ha estat especialment esverat, però el treball ha realitzar permetia que es moguessin i això ha fet que determinades conductes d’alguns alumnes no es poguessin  considerar desajustades perquè no han afectat al transcurs de la sessió.
CONTEXT AMBIENTAL:
Aula d’anglès
Disposició de l’alumnat:  s’alterna estar asseguts a les cadires davant de  taules unides que fan una forma de semicercle - amb la pissarra com a eix central- i estar drets davant de la pissarra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario