GRUP P4-B
CLASSE DIRIGIDA: BON DIA
| |
PROFESSOR
Tutora P4-B
|
Estratègies utilitzades:
· Estimula la reflexió dels alumnes amb el diàleg utilitzant un to de veu suau i pausat
· Exposa les consignes de forma clara
· Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal
|
ALUMNES
|
En aquesta sessió no s’observen alumnes amb conductes desajustades reiterades
|
CONTEXT AMBIENTAL:
Aula ordinària
|
Disposició de l’alumnat: a la 1ª part de la sessió asseguts al terra davant de la pissarra formant un semicercle, a la 2ª part de la sessió asseguts a les cadires de les seves respectives taules amb la possibilitat d’aixecar-se i moure’s per l’aula.
|
CLASSE DE PSICOMOTRICITAT
| |
PROFESSOR
Professora substituta
|
Estratègies utilitzades:
· Estimula la reflexió dels alumnes amb el diàleg utilitzant un to de veu suau i pausat.
· Exposa les consignes de forma clara i recorda les normes i el seu sentit, explica les conseqüències de l’incompliment de la norma: “ tots aquells que no recullin el material, no tornaran a jugar”
· Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal.
|
ALUMNES
|
En aquesta sessió no s’observen alumnes amb conductes desajustades reiterades.
|
CONTEXT AMBIENTAL:
Sala de Psicomotricitat
|
Disposició de l’alumnat: a la 1ª part de la sessió asseguts als bancs, a la 2ª part de la sessió no hi ha disposició establerta, recorren lliurement tota la sala, a la 3ª part de la sessió asseguts als bancs.
|
HORA DE RACONS
| |
PROFESSOR
Tutora P4-B
|
Estratègies utilitzades:
· Estimula la reflexió dels alumnes amb el diàleg utilitzant un to de veu suau i pausat.
· Exposa les consignes de forma clara i recorda les normes i el seu sentit, explica les conseqüències de l’incompliment de la norma: “ tots aquells que no recullin el material, no tornaran a jugar”
· Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal.
|
ALUMNES
|
En aquesta sessió s’observen conductes desajustades puntuals en dos alumnes: alumne B i alumne R. Ambdós alumnes responen bé al límit i compleixen la norma quan la tutora els hi recorda.
|
CONTEXT AMBIENTAL:
Aula ordinària
|
Disposició de l’alumnat: a la 1ª part de la sessió asseguts a les cadires ocupant el seu lloc a les respectives taules, a la 2ª part no hi ha disposició establerta, recorren lliurement tota l’aula.
|
CLASSE D’ÀNGLÈS
| |
PROFESSOR
Especialista d’Anglès
|
Estratègies utilitzades:
· Capta l’atenció de l’alumnat modulant molt el to de veu i fent ús del llenguatge no verbal
· Utilitza el càstig per privació d’estímuls positius: “temps fora” ,col·locant a l’alumne dret al costat de la pissarra mentre la resta treballen asseguts.
· Utilitza el reforç positiu: de forma verbal i no verbal.
|
ALUMNES
|
En aquesta sessió el grup classe ha estat especialment esverat, però el treball ha realitzar permetia que es moguessin i això ha fet que determinades conductes d’alguns alumnes no es poguessin considerar desajustades perquè no han afectat al transcurs de la sessió.
|
CONTEXT AMBIENTAL:
Aula d’anglès
|
Disposició de l’alumnat: s’alterna estar asseguts a les cadires davant de taules unides que fan una forma de semicercle - amb la pissarra com a eix central- i estar drets davant de la pissarra.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario